Bestelling en Levering

In de eerste plaats hechten wij veel waarde aan kwaliteit en service. Maar daarnaast willen wij ons Nummer Schilder Store aan kunnen bieden tegen een zo laag mogelijke prijs.

Onze artikelen hebben een gemiddelde levertijd van 8-12 dagen. Deze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

*Alle bestellingen worden binnen 1 werkdag vanuit onze leverancier verwerkt. Eigen foto's worden binnen 3 werkdagen vanuit onze leverancier verwerkt.

Vanaf het moment dat onze leverancier jouw bestelling heeft afgeleverd bij het postbedrijf is de Track & Trace-informatie (deze heeft u ontvangen per email) te vinden via de informatie op deze pagina.

Door welk bedrijf wordt mijn pakket bezorgd?

  • Dat ligt eraan welke producten je hebt besteld en waar je woont. 
  • Als je een product hebt besteld met 1 of 2 dag(en) levertijd wordt deze in Nederland en België door PostNL bezorgd.
  • Als je een product uit andere collectie hebt besteld met een zal deze eerste met YUN Express worden verstuurd vanuit het buitenland naar DHL/GLS (NL/BE) of Bpost/GLS (BE).

Verzendkosten

Wij nemen de verzendkosten van onze schilderijen volledig voor onze rekening. Al onze producten worden 100% gratis bij jou afgeleverd; er is geen minimale bestelwaarde nodig.

Retourneren

Als je niet tevreden bent over het product kun je het product binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Producten kunnen geretourneerd worden mits het product niet overeenkomt met het product op onze webshop. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikerssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd. De kosten voor retouren zijn voor de klant.

Een retourzending dient te zijn voorzien van Track & Trace-code. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. 

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen door ons teruggestort op jouw rekening.

Wil je een bestelling ruilen of retourneren? Neem dan even contact met ons op. Wij sturen dan het retourformulier op.

Vragen over je bestelling?

Heb je vragen over je bestelling? Dan kun je altijd contact met ons opnemen, ook in het weekend en buiten kantooruren.