Bestelling & Levertijd

Wat is mijn ordernummer?

Na het plaatsen van een bestelling op onze website, kom je op de bedankpagina met jouw ordernummer.
Kort daarna ontvang je een e-mail met de orderbevestiging, die ook de ordernummer bevat.

Wat is de levertijd?

Lees hier over onze levertijden.

Kan ik iets toevoegen of iets veranderen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Als jouw bestelling nog niet verzonden is dan is het mogelijk om jouw bestelling aan te passen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De levertijd is per product verschillend, dit is afhankelijk van de locatie waarvan wij het moeten versturen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden.

Houd er rekening mee dat we gemiddeld 1 tot 3 werkdagen nodig hebben om jouw bestelling gereed voor verzending te maken. Na het verzenden van de bestelling is de gemiddelde levertijd 8-12 dagen voor Nederland & België.

Je kunt de status van je bestelling hier volgen.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt.

Klik hier om de status van je bestelling checken.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Waarom heb ik alleen een deel van mijn bestelling ontvangen?

We sturen onze pakketten vanuit verschillende magazijnen. Hierdoor kunnen pakketten uit dezelfde bestellingen op verschillende tijden bezorgd worden.

Sommige producten komen eerder aan dan andere. Wanneer dit gebeurt, zullen de ontbrekende delen waarschijnlijk zeer snel volgen.

Onze excuses voor het ongemak. 

Duurt het toch wel lang? Neem dan contact met ons op via info@nummerschilderstore.nl

Verzending

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Sorry, we bieden geen persoonlijke pick-ups aan. Alle bestellingen worden verwerkt en verzonden vanuit onze vestiging.

Kan ik mijn adres wijzigen?

Als je net een bestelling hebt geplaatst, stuur ons dan een e-mail naar info@nummerschilderstore.nl met jouw ordernummer en vraag om het adres aan te passen. Houd er rekening mee dat als de bestelling verzonden is dat het waarschijnlijk niet meer mogelijk is om het adres aan te passen.

Hoelang duurt het totdat mijn bestelling verstuurd wordt?

Tenzij anders aangegeven in de bevestigingsmail, worden alle bestellingen binnen 72 uur verwerkt en verzonden (met uitzondering van weekenden en feestdagen).

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Om jouw pakket te volgen, kun je inloggen op je account om de bestelgeschiedenis te bekijken. Zodra het pakket is verzonden, ontvang je een e-mail met de track and trace. Heb je geen track and trace ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Mijn track and trace geeft niets aan?

Het kan voorkomen dat jouw track and trace niks aangeeft. Vaak is dit dan door de bezorgdienst nog niet verwerkt. Kijk over een aantal dagen weer!

Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen worden GRATIS door ons verzonden!

Betaling

Hoe kan ik betalen?

Met onderstaande betaalmethodes. Welke methode je ook kiest, je betaalt sowieso veilig.
Achteraf betalen: binnen 14 dagen na ontvangt van de artikelen betalen. Alleen mogelijk voor Nederlanders.
iDeal: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
PayPal: makkelijk en snel betalen, je hoeft hierbij geen contactgegevens in te vullen, omdat deze bekend zijn bij PayPal.
Bancontact: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank. Alleen mogelijk voor Belgen.
Belfius: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank. Alleen mogelijk voor Belgen.
KBC: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank. Alleen mogelijk voor Belgen.
Overboeking: nu even geen tijd? Betaal later via een overboeking. Via de mail wordt een e-mail verstuurd met instructies over hoe te betalen.

Zijn mijn betaalgegevens veilig op jullie website?

Alle betalingen op onze website worden verwerkt via een beveiligde server. Jouw persoonlijke en betalingsgegevens worden veilig bewaard.

Achteraf betalen

Kan ik altijd achteraf betalen?

Meestal wel. Als het niet kan, komt dat door 1 of meer van onderstaande factoren:
- Je komt niet uit Nederland
- Totaalbedrag van je bestelling
- Soort artikelen in je bestelling
- Eventueel onbetaalde facturen
- Aantal bestellingen die je eerder bij ons geplaatst hebt
- 1 van je facturen is overgedragen aan een incassobureau
Je kunt je bestelling uiteraard wel afronden met een andere betaalmethode.
Ook is het mogelijk om direct contact op te nemen met Klarna, zij kunnen je uitleggen waarom de betaling niet wordt goedgekeurd. Klarna is te bereiken via het volgende telefoonnummer: 020 80 82 852.

Jouw account

Hoe maak ik een account aan?

Klik hier om een account aan te maken.

Help! Ik ben mijn wachtwoord vergeten!

Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?

Ga bijna helemaal naar onder op de home pagina, vul bij 'ontvang leuke acties' jouw e-mail in en klik op aanmelden.

Promoties & Kortingen

Hebben jullie ook kortingen voor nieuwe klanten?

Uiteraard! Nieuwe klanten kunnen de code DEAL10 gebruiken om 10% korting te krijgen op de eerste bestelling.

Zijn er nog andere kortingen actief?

Blijf op de hoogte van onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de laatste deals en kortingen. We e-mailen meestal onze nieuwste deals/kortingscodes naar onze nieuwsbriefabonnees, dus meld je aan!

Retourneren & Annuleren

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Je kunt hier meer lezen over ons retourbeleid.

Kan ik een bestelling annuleren?

Ja hoor. Zolang je artikel nog niet verzonden is, kun je annuleren. Je kunt ons een berichtje sturen dat je de bestelling wilt annuleren. Maar we werken razendsnel. Daardoor is je artikel soms verzonden voor het annuleringsverzoek binnenkomt. Uiteraard kun je dit bij ontvangt retourneren.

Moet ik betalen bij het retourneren?

Je moet het ongewenste product(en) op eigen kosten terugsturen. We raden je ten zeerste aan om de product(en) terug te sturen via PostNL.

Hoe snel word ik terugbetaald na het retourneren?

Jouw geld wordt teruggestort op de dag dat wij jouw retour hebben ontvangen.
Wat als een product gebruikt is?
Helaas accepteren wij geen retouren van gebruikte producten.
 
Is er een tijdslimiet?
Ja, je moet het retour sturen binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling.

Technische problemen

Help! Ik krijg een foutmelding tijdens het plaatsen van mijn bestelling!

Het spijt ons zeer om dit te horen en zijn hier om jou te helpen!
- Probeer een andere browser te gebruiken (probeer Google Chrome!)
- Probeer een ander apparaat of een andere computer te gebruiken.
- Kijk of je de goede betalingsmethode hebt aangeklikt en de juiste bank!
Als je nog steeds geen bestelling kunt plaatsen, stuur dan een screenshot van de fout, zodat ons ondersteuningsteam de oorzaak van het probleem kan achterhalen. Stuur een berichtje met foto naar info@nummerschilderstore.nl.

Sociale & Publieke relaties

Ik heb een PR of blogging aanvraag!

Als je een blogger bent of een persverzoek hebt stuur een email naar info@nummerschilderstore.nl.
Geef ons je sociale kanalen en andere informatie die ons een beter begrip van je community kan geven. We kijken ernaar uit om met je samen te werken!

Ik wil een speciaal evenement organiseren!

Mail jouw verzoek naar info@nummerschilderstore.nl. We kijken ernaar uit om van je te horen!

Veiligheid & Privacy

Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

Bekijk hier de algemene voorwaarden.

Wat is jullie privacybeleid?

Bekijk hier ons privacybeleid.